بیمه مشاغل خانگی به تامین اجتماعی ابلاغ شد

از آنجایی که یکی از ابزارهای حمایتی از شغل های خانگی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است وتنها به افرادی که دارای مجوز هستند ارایه می‌شود ،از اين پس به هر فرد مستقل ۵ میلیون تومان اعطا مي شود ، و تاكنون ۹۶هزار مجوز صادر شده.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در زمینه حمایت از مشاغل خانگی علاوه برای ارائه تسهیلات، بیمه مشاغل خانگی نیز در دستور کار قرار گرفته و آیین نامه آن به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است.
 
معمار مقدم گفت: در بحث های حمایتی مطرح در خصوص مشاغل خانگی علاوه بر تسهیلات تعلق گرفته به این گونه مشاغل طرح بیمه مشاغل خانگی هم در دستور کار قرار گرفته و آیین نامه ان نیز به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است.
 
وی افزود: افرادی که دارای مجوز و در مرحله ساماندهی هستند می‌توانند با معرفی و ارایه نامه از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برای استفاده از این بیمه اقدام کنند.
 
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از ابزارهای حمایتی از شغل های خانگی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است و به افرادی که دارای مجوز هستند ارایه می‌شود برای هر فرد مستقل 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و تاکنون نیز بیش از 96 هزار مجوز در سطح استان صادر شده است.
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟