ویژه نامه چهل و دوسالگی تاسیس بیمه مرکزی منتشر شد

ویژه نامه چهل و دوسالگی تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت فعالان، کارشناسان خبره و صاحبنظران صنعت بیمه منتشر شد.مطالب این ویژه نامه محصول بیش از سیصد ساعت کار کارشناسی و مطالعاتی است که توسط یک تیم ورزیده رسانه ای به مرحله انتشار رسیده است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی،مهندس محمد تائبی، ضمن اعلام این خبر افزود: تعمیم فرهنگ بیمه از ماموریت های اصلی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و ویژه نامه چهل و دو سالگی نیز در همین راستا منتشر شده است.

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به دستاوردهای اخیر صنعت بیمه، گفت: صنعت بیمه در کنار بورس و بانک، یک صنعت اثرگذار و تعیین کننده در معادلات کلان اقتصادی به حساب می آید و انتشار اینگونه ویژه نامه ها در انعکاس آخرین تحولات و دستاوردها نقش غیرقابل انکاری ایفا می کند.

وی تصریح کرد: امروز صنعت بیمه روی ریل توسعه حرکت می کند و سند چشم انداز توسعه، برنامه پنجم و دیگر اسناد بالادستی، قطار این صنعت را در مسیر صحیح به پیش می برند.

مدیرمسئول "پیک بیمه"، افزود: مطالب ویژه نامه چهل و دو سالگی محصول بیش از سیصد ساعت کار کارشناسی و مطالعاتی است که توسط یک تیم ورزیده رسانه ای به مرحله انتشار رسیده است.

تائبی در پایان از رسانه ها خواست که برای گسترده تر شدن چتر آرامش و اطمینان در جامعه، موضوع فرهنگ سازی در صنعت بیمه را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

گفتنی است ویژه نامه چهل و دو سالگی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مقالات و مصاحبه هایی نظیر: "موانع توسعه بیمه در ایران" ، "چالش های رقابت در صنعت بیمه" ، " دولتی بودن اقتصاد و لزوم حمایت از بیمه های اختیاری" ، " چرا بیمه عمر هنوز در کشور توسعه پیدا  نکرده است" و مطالب خواندنی دیگر در ۹۶ صفحه منتشر شده است.

فایل الکترونیکی این ویژه نامه در پورتال بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
به نشانیwww.centinsur.ir   منعکس شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟