سود بیمه کوثر ۴۵۰ ریال

شرکت بیمه کوثر به ازای هر سهم ۴۵۰ ریال سود کنار گذاشت.مجمع عمومی عادی سالانه بیمه کوثر با حضور بیش از ۹۵ درصد صاحبان سهام روز شنبه ۱۵ تیر ماه ۹۲، در هتل سیمرغ تهران برگزارشد و صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند سال ۹۱ به تصویب مجمع عمومی رسید.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر،مجمع عمومی عادی سالانه بیمه کوثر با حضور بیش از 95 درصد صاحبان سهام روز شنبه 15 تیر ماه 92، در هتل سیمرغ تهران برگزارشد و صورت‌های مالی منتهی به 30 اسفند سال 91 به تصویب مجمع عمومی رسید.

بر اساس ابین گزارش مجمع عمومی بیمه کوثر تخصیص 180 میلیارد ریال به‌عنوان سود نقدی سهام به سهامداران را تصویب کرد.

همچنین طبق مصوبه مجمع مبلغ 23میلیارد و 960 میلیون و 937 هزار و 148 ریال به حساب اندوخته سرمایه‌ای و مبلغ 11 میلیارد و 980 میلیون و 468 هزار و 574 ریال به حساب اندوخته قانونی واریز شود.

روزنامه‌های کثیرالانتشار «اطلاعات» و «دنیای اقتصاد» به‌عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند.

گزارش هیات‌مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه توسط  عبدالرسول عطایی مدیرعامل بیمه کوثر ارائه شد و او به سوالات سهامداران حاضر در جلسه پاسخ داد.

عطایی میزان حق بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر درسال مالی 91 را بالغ بر 2278 میلیارد ریال از طریق صدور یک میلیون و 769 هزار فقره بیمه‌نامه عنوان کرد و گفت: پرتفوی فوق در مقایسه با عملکرد سال مالی 91 از رشد 247 درصدی برخوردار می‌باشد و بیمه کوثر را از لحاظ سهم بازار در بین 22 شرکت خصوصی فعال در صنعت بیمه در جایگاه 11 قرار داده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟