نماد بیمه دی باز می شود

مدیر عامل بیمه دی گفت:تا کمتر از ۲ هفته دیگر مجمع عمومی بیمه دی تشکیل و نماد آن در بورس با قیمت مناسب باز گشایی می شود.

به گزارش ریسک نیوز،مرتضی علی حسینی در گفت و گو با دنیای صنعت افزود : بر اساس قانون سازمان بورس واوراق بهادار،شرکتهای سهامی مکلف هستند تا31تیرماه صورت های مالی و اظهار نامه های مالیاتی خود را تنظیم کرده وبه قسمت مربوطه تحویل دهند وهمچنین مجامع عمومی خود را برگزارکنند که بیمه دی در حال انجام این کار است.

وی در خصوص بسته بودن نماد بیمه دی در بورس خاطرنشان ساخت: سهامداران این مجموعه بارها پیگیر بازشدن تابلو بیمه دی در بورس بودند که در جهت تحقق خواسته های سهامداران با بهره گیری از توان همکاران، در کمتر از 45 روز مشکلات موجود را مرتفع کردیم و نماد بیمه دی به زودی باز می شود.

دنیای صنعت –  مدیر عامل بیمه دی تصریح کرد: محل وتاریخ برگزاری مجمع عمومی با درج در روزنامه کثیرالانتشار به اطلاع سهامداران محترم رسانده خواهد شد.

علی حسینی درباره مطالبات معوق بیمه دی به ذی نفعان عنوان کرد: تنها طی یک هفته گذشته بیش از چهار و نیم میلیارد تومان حق بیمه به افراد تحت پوشش پرداخت شده است و تا یک هفته دیگر بدهی بیمه دی با بیمارستان ها تصفیه می شود.

وی در پرداخت سایر بدهی ها اظهار کرد: حدود 4 میلیارد تومان به حساب خانواده های محترم شهدا جهت انجام تعهدات بیمه عمر واریزشده است و دو ونیم میلیارد تومان از مالیات های معوق شرکت پرداخت شد.

مدیرعامل بیمه دی همچنین افزود: شرکت 500میلیون تومان نیز بابت خسارت صندوق تامین بدنی پرداخت کرد.
علی حسینی بیان کرد برای بهبود جایگاه بیمه دی کارهای مناسبی در بیمه مرکزی انجام شده است.

وی همچنین از حمایت بیمه دی از زلزله زدگان ورزقان ،کرمان و بوشهر با اختصاص 600 میلیون تومان خبر داد.
وی در خصوص اقدامات بیمه دی برای بهبود جایگاه شرکت در بورس خبر داد و در این زمینه گفت: در حال حاضر کارهای مقدماتی برای سرمایه گذاری در چند پرتفوی بزرگ انجام شده که با نهایی شدن آنها وضعیت بیمه دی به کلی دگرگون خواهد شد

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟