تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت بیمه ها

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد آخرین وضعیت چند تقاضای تحقیق و تفحص در این کمیسیون توضیح داد.به دلیل حاضر نبودن افراد متقاضی تحقیق و تفحص در جلسه،‌ عملاً با توضیحات مدیرعامل، رای‌گیری در این خصوص انجام نشد و این موضوع در کمیسیون مختومه شد.

به گزارش ریسک نیوز،محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با فارس «توانا» در مورد آخرین وضعیت تحقیق و تفحص‌ها در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تقاضای تحقیق و تفحص از صنایع مس ایران به تصویب کمیسیون رسیده، بنابراین پس از تصویب در صحن علنی برای تعیین اعضای کمیته و آغاز کار به کمیسیون ارجاع می‌شود.

وی درباره تقاضای تحقیق و تفحص از صنعت بیمه گفت: در جلسه مقرر شد کارگروهی به مسئولیت بنده در این زمینه تشکیل شود و گزارشی ظرف یک ماه از وضعیت بیمه به کمیسیون ارائه شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در صورتی که موارد مدنظر مجلس با اقداماتی که بیمه انجام می‌دهد قابل رفع نباشد، یک ماه پس از گزارش کمیته تصمیم گیری درباره درخواست تحقیق و تفحص انجام می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور مدیرعامل بانک ملت در جلسه کمیسیون اقتصادی برای بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از این بانک تصریح کرد: مدیرعامل بانک ملت درباره عملکرد این مجموعه توضیحاتی به اعضا ارائه کرد اما به دلیل حاضر نبودن افراد متقاضی تحقیق و تفحص در جلسه،‌ عملاً با توضیحات مدیرعامل، رای‌گیری در این خصوص انجام نشد و این موضوع در کمیسیون مختومه شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟