در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه نوین تصویب شد؛افزایش سرمایه از مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال به ۴۰۰ میلیارد ریال

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه نوین روز دوشنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۲ با حضور بیش از ۷۹.۱۱ درصد از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرس قانونی، نمایندگان سازمان بورس و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،به گزارش روابط‌ عمومی شرکت بیمه نوین در این مجمع آقایان حسن معتمدی به عنوان رئیس جلسه، سعید غلامپور و مسعود اژیه به عنوان ناظرین و علیرضا معظمی نیز به عنوان منشی انتخاب شدند.
در ابتدای مجمع آقای غلامعلی غلامی؛ مدیر عامل بیمه نوین گزارش توجیهی افزایش سرمایه هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده را ارایه نمود.
پس از آن گزارش مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر به عنوان بازرس قانونی قرائت شد و در پایان جلسه موضوع افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی از مبلغ 280 میلیارد ریال به مبلغ 400 میلیارد ریال به تصویب اکثریت قاطع سهامداران رسید.
همچنین مقرر گردید اختیار افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 400 میلیارد ریال به مبلغ 1000 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به مدت دو سال در اختیار هیأت مدیره گذارده شود و افزایش سرمایه از طریق صدور سهام جدید و با رعایت حق تقدم صاحبان سهام صورت می‌پذیرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟