میزان رضایت مندی مشتریان بیمه دی از خدمات بیمارستان ها

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه قرارداد این کانون تا اول مهرماه سال جاری با بیمه تکمیلی دی برقرار است، اظهار کرد: امیدواریم تا آن زمان بیمه‌ دی بتواند رضایتمندی نسبی را در جامعه هدف ایجاد کند.

به گزارش ریسک نیوز،علی‌اکبر خبازها در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به اینکه مردم نسبت به پرداخت هزینه‌های درمانی و نیز دیرکرد بدهی‌های بیمه‌ دی به بیمارستان‌ها بسیار ناراضی هستند، گفت: زمانی که این سازمان بیمه‌گر نسبت به پرداخت بدهی خود به بیمارستان‌ها کوتاهی می‌کند، بیمارستان‌ها نیز از پذیرش مردم خودداری کرده و این در حالی است که افراد تحت پوشش، دارای بیمه پایه و تکمیلی هستند.

وی افزود: از بیمه دی انتظار داریم که در فرصت باقی مانده، بدهی بیمارستان‌ها را پرداخت کرده و به قرارداد خود پایبند باشد.

 

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در مورد عقد قرارداد با این سازمان بیمه‌گر در سال آینده نیز، خاطر نشان کرد: این مورد موضوعی است که هیات مدیره کانون باید در مورد آن تصمیم گیری کند و فعلا هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، ادامه داد: بنابر قرارداد بیمه تکمیلی دی، آنها موظفند تا سه ماه پس از پایان قرارداد نیز حق حساب و هزینه‌ها را به افراد تحت پوشش پرداخت کنند و اگر بعد از عقد قرارداد این کار را انجام ندهند، بانک مرکزی ضامن اجرای این کار است.

 

خبازها تاکید کرد: اگر این قرارداد با هر گونه اشکالی مواجه شود، بیمه مرکزی پاسخگوی مسئله خواهد بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان در کشور به سه گروه لشگری، کشوری و کارگری تقسیم می‌شوند، اظهار کرد: این سه گروه هر کدام به نوبه خود برای کشور زحمت کشیده‌اند و انتظار داریم اگر از منابع عمومی اعتباری برای یک گروه در نظر گرفته می‌شود، برای سایر گروه‌های بازنشسته نیز این اعتبار اختصاص یافته و باید نگاه دولت به رفاه حال همه بازنشستگان در کشور یکسان باشد.

دولت همانند بازنشستگان کشوری برای بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز اعتبار اختصاص دهد

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی با بیان اینکه دولت 200 میلیارد تومان برای بیمه طلایی بازنشستگان کشوری اختصاص داده است، گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند و با توجه به گرانی درمان و حقوق پایین، با مشکلات معیشتی و درمانی مواجه‌اند، بنابراین انتظار داریم که دولت همانگونه که برای بازنشستگان کشوری مبلغ 200 میلیارد تومان اختصاص داده، نگاه یکسانی را نیز به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی داشته و برای بیمه تکمیلی آنها نیز اعتبار مشابهی را اختصاص دهد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟