تحولی بزرگ در انتظار بیمه دی

مدیر عامل بیمه دی بیان کرد: مجمع عمومی بیمه دی با حضور۹/۶۴درصد از سهامداران این شرکت در فضای کاملا آرام وصمیمی برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از دنیای صنعت- مر تضی علی حسینی گفت: در ابتدای جلسه  هیئت رئیسه انتخاب،  سپس با توجه به نظر بورس مبنی بر عدم قراردادن صورت های مالی از ده روز قبل در سیستم کدال تنفس 2 هفته توصیه گردید، تا بعد از آن مجمع  برگزار گردد که موضوع مورد تصویب هیئت رئیسه وسهامداران  قرار گرفت.

وی در ادامه اعلام نمود با توجه به آماده بودن صورتهای مالی – بودجه سال 92 و گزارش سه ماه اول سال 92 در آینده نزدیک شاهد برگزاری موفق مجمع و بازگشایی تابلوی بورس خواهیم بود.

مدیر عامل بیمه دی از پرداخت مطالبات معوق این شرکت بیمه ای خبر دادوگفت :مبلغ قابل توجهی توسط کارشناسان ما به خانواده های زلزله زده محترم شهداء تبریز پرداخت شدو پرداخت معوقات به خانواده های بوشهر وکرمان را هم شروع کرده ایم.

علی حسینی همچنین افزود: مبلخ 4میلیارد وسیصدمیلیون تومان به خانواده های معظم شهداء بابت خسارت عمر پرداخت گردید که تا به حال این عدد به 31 میلیارد تومان رسیده است.

 وی  بیان کرد : با گزارشاتی که از بیمه مرکزی وسندیکا می رسد وضعیت  بیمه دی  در بین اعضای سندیکا وجامعه در حال تلطیف است انشاء الله امتیاز مجموعه دی به روزهای اول بر می گردد.

وی افزود: قسط دوم صندوق خسارتهای بدنی که مربوط به سالهای 89تا 91 است را پرداخت کردیم.

مدیر عامل بیمه دی درباره اختلاف نظر بیمه ها با وزارت دارایی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده خاطر نشان ساخت: در شرکتهای بیمه ای اختلاف نظری که با وزارت دارایی بوجود آمده است بحث بر سر مالیات بر ارزش افزوده است به نظر بنده همانطور که با خرید دارو از داروخانه ها مبلغی مازاد به عنوان مالیات بر ارزش افزوده نمی پردازیم طبق ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده که به صراحت بیان کرده است به خدمات درمانی مالیات تعلق نمی گیرد  پس شرکتهای بیمه ای مانند ما که عمده قراردادآنها درمان است نباید به آنها مالیات بر ارزش افزوده تعلق گیرد. که این موضوع بر اساس هماهنگی با سندیکا و سایر مراجع ذیصلاح در حال پیگیری است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟