در تیر ماه سال جاری کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با صرف ۴۶۵ ساعت وقت به ۱۶ هزار و ۷۸۴ تماس تلفنی مشتریان پاسخ دادند;بر این اساس به طور متوسط برای پاسخ به هر تماس یک دقیقه و ۱۵ ثانیه زمان صرف شده است.
به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی از کل تماسها دریافتی به ترتیب 10 هزار و 446 تماس با 24/62 درصد در مورد خدمات نوین بانکی، 4 هزار و 553 تماس با 13/27 درصد در زمینه خدمات بانکداری، یک هزار و 388 تماس با 27/8 درصد در مورد بانک ملی ایران و 397 تماس با 37/2 درصد درخصوص موضوعات متفرقه بوده است.
لازم به ذکر است در بین کل تماسهای دریافتی بیشترین فراوانی متعلق به سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) با 52/19 درصد بوده و پس از آن، موضوعات سامانه رعد ملی، ساپتا و خرید شارژ بیشترین تماسها را به خود اختصاص داده است.
واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با استفاده از کارشناسان متخصص و 60 خط تلفن با شماره تماس 64140-021، وظیفه اطلاعرسانی و پاسخگویی درخصوص موضوعات مختلف بانکی به مشتریان را بر عهده دارد.
دیدگاه شما چیست؟