اجرای طرح بیمه نوین، ویژه محرومین در همدان

معاون جذب مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان، از اجرای طرح بیمه نوین، ویژه محرومین و معلولین طی سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،امیر کوکائیان، معاون جذب مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: سازمان بهزیستی با بیش از 53 وظیفه در راستای خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه فعالیت می کند.


وی با بیان اینکه کمک های خیرین به سازمان در دو بخش نیات عام و نیات خاص است، اضافه کرد: نیت عام به این معنی است که خیرین کمک های خود را به سازمان ارائه و سازمان اختیار دارد در چه بخشی آن را هزینه کند.


وی، نیات خاص را کمک فقط به موارد خاص متذکر شده توسط خیر عنوان و تصریح کرد: طرح هایی در راستای جذب خیرین و مشارکت های مردمی اجرا می شود و یکی از این طرح ها، طرح حامی است که شخص حامی عهده دار مخارج یک فرزند ایتام و نیازمند بهزیستی می شود و مبالغی را ماهیانه به صروت محرمانه به شماره حساب نیازمند واریز می کند.


معاون جذب مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان در ادامه به کمک های خیرین اشاره کرد و گفت: یکی از طرح هایی که در این راستا در استان برگزار می شود، طرح بیمه نوین است.


کوکائیان خاطرنشان کرد: این طرح تفاهم نامه ای است با شرکت بیمه نوین منعقد می شود که طرف حساب خیرین هستند و هر خیری عهده دار بیمه یک یا چند نفر از بچه های ایتام می شوند.


وی به آیه 59 سوره انفعال اشاره و اظهار داشت: در این آیه آمده است "در راه خدا انفاق کنید به شما بازگردانده می شود و ستم نمی شود" که طبق این ایه امیدواریم مردم مومن و دینمدار استان، دست محرومین را بگیرند

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟