بهره برداری از سامانه نظارت الکترونیکی صنعت بیمه کشور/افزایش ضریب نفوذ بیمه به 4 درصد تا سه سال آینده

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی از آغاز بهره برداری از سامانه نظارت الکترونیکی صنعت بیمه کشور خبر داد و افزود : اکنون ضریب نفوذ بیمه در کشور ما دو درصد است که با برنامه ریزی های انجام شده تا سه سال دیگر به چهار درصد می رسد.

به گزارش ریسک نیوز،معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ایران امروز در جلسه شورای هماهنگی بیمه های استان گلستان افزود : با اجرای این طرح تمام مشخصات بیمه ای همزمان و دقیق در این سامانه ثبت می شود.

مصدق افزود:امسال دومین سال پی در پی است که صنعت بیمه ای ایران در جهان از نظر میزان تولید پول بیشترین افزایش را داشته است.

به گفته مصدق افزایش تنوع بیمه ای و بیشتر شدن تعداد افرادی که به صنعت بیمه پیوستند از دلایل این افزایش است .

مصدق افزود : اکنون ضریب نفوذ بیمه در کشور ما دو درصد است که با برنامه ریزی های انجام شده تا سه سال دیگر به چهار درصد می رسد.

وی گفت : میانگین ضریب نفوذ بیمه در جهان هفت درصد است . 

مصدقی رقابتی کردن صنعت بیمه و نوآوری بیمه ای را از اولویت های صنعت بیمه ای کشور بیان کرد و گفت : پارسال حدود 83 درصد پول پرداختی به مردم در بخش خسارات پرداخت شد .

به گفته مصدق در کشور 28 شرکت بیمه ای در 861 شعبه فعالند و پارسال بیش از 13 هزار و 100 میلیارد تومان از بیمه گذاران حق بیمه دریافت کرده اندکه 52 درصد از سال قبل آن بیشتر بود .

در حال حاضر 33 میلیون نفر از جمعیت کشور از مزایای بیمه ای بهره مند هستند.

در این جلسه همچنین  خاکی بعنوان رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان گلستان معرفی و از خدمات  حجازیان رئیس سابق آن قدردانی شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟