پاسخ مثبت اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی به درخواست های واصله

اداره کل بیمه سلامت استان خراسان شمالی ، از ابتدای راه اندازی سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) تا کنون بالغ بر ۱۵۰۰ در خواست به این اداره کل واصل گردیده است که از این تعداد ۱۴۵۵ مورد پاسخ مثبت دریافت نموده است.

به گزارش ریسک نیوز،دکتر علی آرمیده عدالت محوری و تکریم ارباب رجوع را مهمتریت اولویت کاری سازمان بیمه سلامت ایران دانسته و اذعان داشتند : کلیه در خواست های واصله از سیستم سامد بلافاصله بررسی و جهت اقدام به واحد مربوطه ارسال می گردد. مدیر کل بیمه سلامت استان از پاسخگویی به درخواستها ظرف مدت 3 روز خبر دادند و افزودند: در خصوص رسیدگی به سایر درخواستها نیز پیگیری و بررسی لازم صورت گرفته ،لیکن یا موضوع مورد درخواست خارج از اختیارات این اداره کل بوده است و یا فرد درخواست کننده به دلایل مختلف از درخواست خود انصراف داده است.وی سیستم سامد را یکی از چندین مسیر ارتباطی اداره کل با مردم عنوان کرده و خاطر نشان کرد کلیه درخواستهای واصله – صرفنظر از نحوه دریافت که می تواند فرم نظرسنجی ، صندوق ارتباط با مدیر کل ،ملاقات حضوری و … باشد – بدقت بررسی و تا حصول نتیجه ، پیگیری می شود.مدیر کل بیمه سلامت استان با تاسی از فرمایشات ائمه معصومین مبنی بر اینکه کار مردم رحمت است و غفلت از رحمت ،معصیت، از درگاه احدیت توفیق خدمت رسانی بیش از پیش را برای خود و همکارانش مسئلت نمود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟