بررسی کمیسیون شوراها اصلاح قانون بیمه شخص ثالث

طرح دائمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان و سایل نقلیه موتوری در مقابل شخص ثالث در جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ریسک نیوز،امیر خجسته گفت: وقوع تصادفات ناخواسته وسایل نقلیه موتوری و پیامدهای مالی و معنوی ناشی از آن، همواره از مشکلاتی است که گریبانگیر افراد حادثه دیده و مقصر شده و مشکلاتی سنگین به همراه دارد که برای جبران آن باید چاره‌جویی کرد.

در گفت‌وگو با ایسنا،  رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، دائمی شدن قوانین را از نکات بسیار مهم در فرآیند قانون نویسی ارزیابی کرده و گفت: برای استحکام یک قانون و بهره‌مندی عمومی از خدمات ناشی از قانون، لازم است که یک قانون پس از تصویب، حالت دائمی و ثابت داشته باشد.

نماینده مردم همدان افزود: با توجه به اینکه کمیسیون اصلی رسیدگی کننده به این طرح کمیسیون اقتصادی در نظر گرفته شده، مقرر گردید تا مراتب جهت بررسی بیشتر و تخصصی‌تر، مراعا باقی بماند.

رسیدگی به طرح اصلاح ماده 27 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده، از دیگر موارد مورد بحث در کمیسیون بود که مقرر شد نکات تخصصی طرح‌ها بررسی و در جلسه آینده ارائه گردد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین اصلاح ماده 94 قانون برنامه پنجم و استثناشدن شهرداری‌ها از این قانون مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد با عنایت به عدم نیاز به قانون‌گذاری در این زمینه موارد مورد نیاز در کمیسیون اصلی آن بحث و بررسی گردد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟