اولین سمینار تخصصی ایمنی، بهداشت و بیمه در صنعت

نخستین سمینار ایمنی، بهداشت و بیمه در صنعت (HSE) با حضور مدیرعامل، معاونت فنی، مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه نوین و اعضا و رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، غلامعلی غلامی مدیرعامل بیمه نوین ضمن اشاره به نقش اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در خصوص آموزش و اطلاع‌رسانی و مثبت ارزیابی کردن چنین سمینارهایی با رویکرد آموزشی و آگاهی‌‌بخشی در حوزه صنعت کشور گفت: جایگاه بیمه در بهداشت و ایمنی محیط کار در مجموعه‌های صنعتی ‏از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و رسالت اولیه و اصلی شرکت‌های بیمه در این بخش جلوگیری از وقوع خسارات جانی و مالی، عدم النفع و ارتقای سطح ایمنی در کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی است.
وی در ادامه افزود: شرکت بیمه نوین با داشتن رویکرد پیشگیرانه مبنی بر ارزیابی درست ریسک، مشاوره به صاحبان صنابع را در اولویت کاری کارشناسی و صدور بیمه نامه‌های بازرگانی خود قرار داده است.
غلامی در پایان با ابراز امیدواری درخصوص اثربخشی چنین سمینارهایی تصریح کرد: شرکت بیمه نوین این آمادگی را دارد تا از برگزاری دوره‌های آموزشی مشابه حمایت کند.
گفتنی است در این سمینار، کارگاه‌های آموزشی بهداشت ایمنی و محیط زیست و مدیریت ریسک‌های آتش و حریق با تدریس دکتر عماد رعایایی و دکتر هاشم ستاره برگزار شد.
همچنین مدیرعامل بیمه نوین در پایان از حمیدرضا عالمی مدیرعامل شهرک صنعتی شکوهیه قم به عنوان کار‌آفرین برتر استانی و رؤسای مرکز اورژانس و آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه قم نیز تقدیر نمود. ‎

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟