تاخیر در آغاز معاملات بورس

در ابتدای معاملات امروز بورس تهران، سیستم معاملاتی بورس برای دومین بار در سال جاری با مشکل مواجه شد و این اتفاق باعث شد تا سفارشگیری و معاملات در بورس تهران با تاخیر آغاز شود.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از ایسنا در ابتدای معاملات امروز بورس تهران به دلیل بروز مشکل در برخی از سرورهای سیستم معاملاتی، سفارشگیری به تعویق افتاد و زمان سفارش گیری و آغاز به کار بازار با تاخیر همراه شد.

 

به همین دلیل سامانه معاملاتی بورس تهران که پیش از این نیز با اختلالاتی مواجه شده بود، امروز نیز به دلیل مشکل در دو سرور پم دچار اختلال شد و موجب شد تا معاملات امروز بورس تهران با 35 دقیقه تاخیر آغاز شود.

 

بر این اساس معاونت بازار شرکت بورس در پیغامی به کارگزاران اعلام کرد شروع سفارش‌گیری ساعت 9 و 20 دقیقه و زمان شروع معاملات بورس ساعت 9 و 35 دقیقه خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، در معاملات روز اول تیر ماه امسال نیز سیستم معاملاتی بورس دچار مشکل شد و باعث شد تا معاملات بازار سهام به دلیل وجود مسائل فنی با یک ساعت تاخیر و از ساعت 10 آغاز شود.

 

به این ترتیب اشکال فنی در سیستم معاملاتی بورس موجب شد تا شروع دوره سفارش‌گیری از طریق سامانه معاملات از ساعت 9 و 40 دقیقه شروع شده و معاملات بورس از ساعت 10 آغاز شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟