ویندوز ۸ بهترین گزینه برای کارگزاران بیمه در جهان

شرکت “مایکروسافت” در گزارشی اعلام کرد که در حال حاضر حدود ۳۰ شرکت بیمه در بریتانیا از “ویندوز ۸ پرو” استفاده و آن را تحسین می کنند.با استفاده از این تبلت ها، مدیران فروش می توانند ویدئوها و دیگر مطالب خود را به مشتریان نشان دهند و ویژگی محصولات خود را برای آنان تشریح کنند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از تخصصی صنعت بیمه از وب سایت مک ورلد، از زمان معرفی این سیستم عامل جدید، شرکت مایکروسافت تلاش کرده تا ارزش های تجاری آن را به مدیران جهانی معرفی کند.

مایکروسافت در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که 30 هزار تبلت با ویندوز ۸ پرو به شرکت بیمه عمر "میجی یاسودا" در توکیو فروخته شده است. این تبلت ها قرار است در ماه سپتامبر به کار گرفته شوند.

تیم فروش این شرکت ژاپنی پیش از این از تبلت های با سیستم عامل ویندوز اکس پی استفاده می کرد و سپس مشخصات کامل محصولات را برای مشتریان پرینت می گرفت.

اما با استفاده از این تبلت ها، مدیران فروش می توانند ویدئوها و دیگر مطالب خود را به مشتریان نشان دهند و ویژگی محصولات خود را برای آنان تشریح کنند.

در گزارش مایکروسافت همچنین آمده است که مدیران فروش در اکثر شرکت های آمریکایی تا اواخر سال 2010 میلادی از آیفون استفاده می کردند، به عنوان مثال دلالان بازار اتومبیل ویژگی های اتومبیل های جدید را توسط آیفون به مشتریان نشان می دادند. 

میزان فروش تبلت ها با این سیستم عامل جدید در دو ماهه دوم سال جاری میلادی به دو میلیون عدد رسیده است.

ویندوز ۸ آخرین نسخه سیستم ‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی، لب تاپ ها و تبلت ها تولید شده‌ است. این سیستم ‌عامل هشتمین نسل از سیستم ‌عامل ‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته ‌اند.

در ۱۶ آوریل ۲۰۱۲ مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز ۸ در ۴ نسخه اصلی در دسترس خواهد بود، ویندوز ۸ و ویندوز ۸ پرو برای خرده‌ فروشی به مصرف کنندگان در بسیاری از کشورها در دسترس خواهد بود و نسخه ‌های دیگر برای تک فروشی مناسب نیستند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟