بازدید مدیرعامل بیمه نوین از سرپرستی منطقه ۳

غلامعلی غلامی؛ مدیرعامل، ناهید عباسی؛ معاونت فنی و مجید حبیبی؛ مدیریت بیمه‌های اتومبیل بیمه نوین از سرپرستی جنوب شرق (منطقه ۳) بیمه نوین بازدید کردند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، غلامعلی غلامی طی این بازدید در نشستی با پرسنل و نمایندگان شعبه کرمان گفت: پرسنل و نمایندگان شرکت‌های بیمه جزو سرمایه‌های اصلی آنها محسوب می‌شوند. لذا برای بالا بردن کیفیت فنی لازم است به صورت مداوم و فعال از آموزش‌های علمی روز برخوردار شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه بازار رقابتی در کشور در حال افزایش روز‌افزون است، آموزش‌ تکنیک‌های راهبردی در شبکه فروش باعث تقویت عملکرد و در نتیجه افزایش پرتفو و سهم شرکت از بازار خواهد شد.

مدیرعامل بیمه نوین ضمن تأکید بر اهمیت ترکیب پرتفوی در شرکت بیمه نوین گفت: طبق سیاست‌های جدید اتخاذ شده در شرکت بر فروش بیمه‌های عمر و زندگی تأکید شده است که این امر مستلزم تلاش و پیگیری شبکه فروش و حمایت و همراهی مدیران شرکت است.

غلامی در پایان رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای را جزو مباحث اولیه در شرکت‌های بیمه دانست و گفت: فروش بیمه‌نامه و ارائه خدمات توسط شرکت‌های بیمه تنها در صورت وجود اعتماد و حسن نیت دو سویه بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار قابل انجام است. لذا رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای بیمه‌گری و مشتری‌مداری باید از الویت‌های اصول کاری در شرکت قرار گیرد.

در پایان این نشست علاوه بر ارائه گزارش از عملکرد منطقه 3، مدیرعامل بیمه نوین پاسخگوی سئوالات نمایندگان حاضر در جلسه بود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟