تقاضای تاسیس ۳هزار شعبه بیمه تعاون

رییس هیات مدیره بیمه تعاون با اشاره به اینکه شعب این شرکت در چند استان راه‌اندازی شده است گفت: مطابق فراخوان در سایت بیمه تعاون ۳ هزار نفر متقاضی تاسیس شعبه بیمه تعاون در سراسر کشور شدند.

به گزارش ریسک نیوز،محمدرضا نظام آبادی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه بیمه تعاون با تلاش های بسیار موفق شده است شعبه‌های سرپرستی خود را در  استان‌های تهران، اصفهان، مشهد و شیراز تاسیس کند، ادامه داد:بر اساس فراخوانی که در سایت بیمه تعاون زده شده بود حدود 3هزار نفر برای تاسیس شعب اعلام آمادگی کرده بودند که با دعوت از داوطلبان و مصاحبه و آموزش حدود 280 شرکت برای شعب تهران، کرج و قزوین انتخاب شدند.

رییس هیات‌مدیره بیمه تعاون اظهار داشت: بیمه تعاون برای آنها کلاس‌های آموزشی را برگزار و پس از گذراندن این دوره در آزمونی در صورت تایید صلاحیت تاسیس شعب را به آنها ابلاغ می‌ کند.

به گزارش بانکداری ایران (بانکیا)،نظام آبادی با بیان اینکه 6 شعبه دیگر نیز به این مجموعه افزوده خواهد شد افزود:  ایجاد و توسعه شعب این شرکت در دستور کار است و اکنون در شهرهای تهران، تبریز، ساری، مشهد، قزوین، کرمانشاه، اهواز، اصفهان و شیراز فعالیت‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار نفر مطابق با فراخوان متقاضی تاسیس شعب بیمه تعاون بوده‌اند گفت: بیمه تعاون در همه بخش‌های بیمه‌ای فعالیت دارد و استقبال شرکت‌های بزرگ و موسسات تعاونی برای استفاده از خدمات مناسب بوده است.

نظام آبادی با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی بیمه تعاون، حوزه تعاون است بیان کرد: بیمه تعاون به عنوان اولین شرکت بیمه‌ای بخش تعاون و 28 امین شرکت بیمه‌ای کشور رسماً فعالیت خود را با حضور فعالان عرصه تعاون با هدف توسعه صنعت بیمه و تداوم اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 آغاز آغاز کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟