آموزش اتاق‌های تعاون برای پذیرش نمایندگی بیمه/ ارائه بیمه شخص ثالث به تعاونی‌های تاکسیرانی

مدیرعامل بیمه تعاون از ارائه انواع خدمات بیمه بدنه و شخص ثالت به تعاونی‌های تاکسیرانی خبر داد و گفت: راه‌اندازی و تجهیز شعب بیمه تعاون در ۱۰ استان کشور را در دستور کار داریم.

به گزارش ریسک نیوز،اکبر نجفی به ایسنا اظهار کرد: هم اکنون ایجاد و راه‌اندازی شعب بیمه تعاون در 10 استان کشور از جمله تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، کرمان، ساری، اهواز، قزوین، ‌کرمانشاه و شیراز را در دستور کار قرار داده‌ایم و توسعه و راه‌اندازی دیگر شعب بیمه تعاون را نیز به سال آینده موکول کرده‌ایم.

وی ‌درباره رویکرد بیمه تعاون در ارائه خدمات بیمه‌ای گفت: بیمه تعاون همه خدمات بیمه‌ای را در بیمه‌های اموال، اشخاص و مسوولیت ارائه می‌دهد و هیچ محدودیتی در ارائه انواع خدمات بیمه‌ای ندارد.

مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به اقبال شرکت‌های تعاونی از بیمه تعاون خاطرنشان کرد: هدفگذاری و بازار هدف اولیه ما در ارائه خدمات، جامعه تعاونگران و شرکتهای تعاونی است که با توجه به تاسیس نخستین شرکت بیمه تعاون در کشور از شرکتها و اتحادیه‌های تعاونی برای استفاده از خدمات و مزایای این بیمه دعوت می کنیم.

نجفی در ادامه درباره واگذاری نمایندگی‌های بیمه تعاون به اتاق‌ها و اتحادیه‌های تعاونی اظهار کرد: این موضوع فرایند و ساز و کار خاص خود را دارد و پذیرش نمایندگی‌های بیمه تعاون مستلزم داشتن شرایطی است که از جمله آنها برخورداری از آموزش‌های لازم توسط اتاق‌ها و اتحادیه‌های تعاونی در قالب آیین نامه بیمه مرکزی است.

وی همچنین از ارائه خدمات بیمه‌ای به رانندگان تاکسی نظیر بیمه بدنه و شخص ثالث خبر داد و گفت: در راستای بهره‌مندی بیشتر شرکتهای تعاونی به ویژه اتحادیه‌ها و تعاونی‌های تاکسیرانی ، بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث را نیز ارائه می کنیم.

مدیر عامل بیمه تعاون با بیان اینکه عمده سهامداران بیمه تعاون را شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی تشکیل می دهند، تصریح کرد: بیمه تعاون نخستین شرکت تعاونی سهامی عام کشور است که با سرمایه اولیه 28 میلیارد تومان تاسیس شده و همچون دیگر شرکتهای بیمه، انجام عملیات بیمه‌ای در تمام رشته‌های بیمه زندگی و غیر زندگی دنبال می کند.

به گفته نجفی بیمه تعاون درصدد است تا با پوشش بیمه‌ای و تعرفه‌های مناسب گام موثری در جهت تقویت و توانمندسازی شرکتهای تعاونی بردارد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟