معرفی چند مدیر ستادی بانک ملی

با حضور فرشاد حیدری مدیرعامل، محمد ابراهیم منصورخاکی عضو هیأت مدیره و جمعی از مدیران امور و مسئولان ادارات ستادی بانک، تعدادی از روسای ادارات مرکزی منصوب شدند.

به گزارش ریسک نیوز،،در این مراسم حیدری ضمن برشمردن اهمیت اداره کل مطالعات، برنامه ریزی و مدیریت ریسک به تاثیر آن در سیاستگذاری ها اشاره کرد و گفت: یکی از اثربخش ترین بخش ها در اصلاح و بهبود امور، اداره کل مطالعات، برنامه ریزی و مدیریت ریسک بانک است که تاثیرات آن در بانک بسیار حائز اهمیت است.
حیدری در ادامه با اشاره به ساختار جدید سازمانی مدیریت امور بین الملل، چشم انداز مثبت فعالیت های بانک ملی ایران در بخش ارزی را مورد تاکید قرار داد و  با توجه به تغییر و تحولات کشور، گسترش و توسعه فعالیت های ارزی در آینده نزدیک را محتمل دانست و گفت: شعب ارزی بانک باید برای انجام فعالیت گسترده آماده باشند.
به گفته وی گزینش و آموزش نیروهای تحصیل کرده در بخش ارزی از ضرورت های کاری بانک ملی ایران برای حرکت بالنده و رو به رشد در فضای رقابتی امروز است.
حیدری ابراز داشت: طی 2،3 سال آینده لازم است هرسال تعدادی از دانش آموختگان رشته های مالی پس از انتخاب و طی دوره ها  و آموزش های لازم در داخل و خارج کشور جذب بخش ارزی بانک شوند تا این بخش بتواند بامنابع انسانی غنی تر و چابکی بیشتر حرکتو زمینه خلق ثروت و درآمد برای بانک را فراهم نمایند.
در ادامه این مراسم منصورخاکی با تبریک به مسئولان جدید ادارات ستادی، به اهمیت بخش تحقیقات در بانک اشاره کرد و گفت: بخش تحقیقات بانک اگر به درستی حرکت کند می تواند کل بانک را به حرکت در آورد. این بخش باید خلأهای بانک را شناسایی کرده و فعال و پویا بانک را راهبری کند.
بر این اساس حسین دشتی به عنوان رئیس اداره کل رفاه و درمان، منصور پشوتن به سمت رئیس اداره کل مطالعات، برنامه ریزی و مدیریت ریسک، محمودرضا اسدی مطلق به عنوان سرپرست  اداره کل خارجه  و علی رضا بخارایی به سمت سرپرست اداره کل خزانه داری، ضمانتنامه های ارزی، توسعه شبکه وفعالیت های ارزی منصوب شدند و ضمناً حکم بازنشستگی مجید خلق دوست رئیس اداره کل امور بین الملل نیز اعطا گردید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟