بازار بیمه عمر اروپا درگیر مشکلات پس از بحران اقتصادی

اخبار جدید شرکت لینک لیترز( یک شرکت جهانی با تخصص بیمه) نشان میدهد وضعیت کنونی آب و هوای جهان ، طوفانی ایده آل در صنعت بیمه عمر ایجاد کرده است. بیش از ۷۰ درصد بیمه گران بزرگ اروپا نیز تایید کرده اند سودآوری آن به دلیل عایدی کم، بسیار کاسته شده است.

به گزارش ریسک نیوز،اکنون سالهاست که بازار بیمه عمر در آمریکا از  عایدی کم و نرخ سود کم رنج می برد. اما به عقیده برخی از کارشناسان وضعیت بیمه عمر در قاره اروپا هم چندان بهتر نیست.

  اخبار جدید شرکت لینک لیترز( یک شرکت جهانی با تخصص بیمه) نشان میدهد وضعیت  کنونی آب و هوای جهان ، طوفانی ایده آل در صنعت بیمه عمر ایجاد کرده است. بیش از 70 درصد بیمه گران بزرگ اروپا نیز تایید کرده اند سودآوری آن  به دلیل عایدی کم، بسیار کاسته شده است.

 حتی ازاین هم ترسناک ترآنکه گزارش ادعا می کند هیچ کورسوی امیدی  برای این صنعت در اروپا  وجود دارد. 72 درصد  افرادی که در تحقیق لینک لیترز شرکت کردند،  معتقد بوند  سودآوری کم در 3 سال آتی ادامه خواهد داشت.

 ویکتوریا  سندر مدیر جهانی بخش بیمه در این شرکت می گوید: با توجه به وضعیت اقتصادی در ازوپا سودآوری کم در  کوتاه مدت پابرجا خواهد بود. به همین دلیل بیمه گران اروپایی با مشکلات روبرو می شوند. ما هم اکنون شاهد آن هستیم که شرکتها در  بازارهای مالی خارج از اروپا سودآوری دارند   و به همین دلیل در مناطقی مانند ترکیه، آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین به دنبال عایدی بیشتر هستند. این روند حفره ای در  بازار بیمه عمر اروپا ایجاد خواهد کرد.

 یافته های بیشتر این تحقیق عبارتند از:

48 درصد بیمه گران عمر معتقد بودند بهره کم  درحال حاضر روی تصمیم گیریها تاثیر گذار است.

 56 درصد معتقد بودند بدون افزایش عایدی، باید مدل تجاری خود را تغییر دهند تا از عملکرد و سودآوری خود  حمایت کنند.

 64 درصد بیمه گران عمر معتقدند  روی کسب و کارشان فشار وجود دارد تا به سود بیشتر دست یابند

 46 درصد معتقد بودند سود کم سبب می شودآنها استراتژیهای سرمایه گذاری پر خطر تری را انتخاب کنند.

مترجم:شیوا سعیدی

http://www.lifehealthpro.com

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟