روند کند اصلاحات ساختاری در منطقه یورو تهدیدی بزرگ برای صنعت بیمه

خطر نزولی شدن روند اقتصاد آمریکا( که ناشی از مشکلات سیاسی است) و فروپاشی اقتصاد چین ، توسعه اقتصادی در اروپا را به تاخیر می اندازند و این همان چیزی است که بیمه گران را آزار می دهد./ کارل درباره تاثیر ویران کننده روند کند اصلاحات ساختاری در منطقه یورو هشدار داد و اعلام کرد نگران وضعیت اسپانیاست که احتمال فروپاشی اتحادیه مالی را افزایش می دهد.

به گزارش ریسک نیوز،خطر نزولی شدن روند اقتصاد آمریکا( که ناشی از مشکلات سیاسی است) و فروپاشی اقتصاد چین ، توسعه اقتصادی در اروپا را به تاخیر می اندازند و این همان چیزی است که بیمه گران را آزار می دهد.

فروپاشی اتحادیه اروپا همچنان تهدیدی بزرگ برای صنعت این قاره محسوب می شود.

 اشتباهات در سیاستگذاری روند بهبود را با مشکل مواجه می کند. بحران منطقه یورو همچنان تهدیدی برای بیمه گران است. به عقیده  کورت کارل، اقتصاددان ارشد و ومدیرعامل  شرکت Swiss Re ، این تهدید حتی از افزایش ناگهانی تورم یا فروپاشی اقتصاد چین هم  خطرناک تر است.

 کارل که در کنفرانس ریسک اروپا در لندن سخن میگفت هشدار داد ، اگرچه اقتصاد جهانی روندی مثبت را طی می کن،  اشتباه در سیاست گذاری ممکن است این روند را با موانعی روبرو کند.

 او گفت: امکان حدوث اشتباهات سیاستگذاری وجود دارد  و هنوز هم احتمال سقوط به  رکود وجود دارد.

 کارل درباره تاثیر ویران کننده  روند کند اصلاحات ساختاری در منطقه یورو هشدار داد و اعلام کرد نگران وضعیت اسپانیاست که احتمال فروپاشی  اتحادیه مالی را افزایش می دهد.

 او گفت: انتخاب دوباره آنگلا مرکل اخبار بسیار خوبی است اما اروپا  وضعیت نابسامانی دارد. اتحادیه پولی اروپا احتمالا نجات خواهد یافت اما  روند رشد آن بسیار کند خواهد بود زیرا آنها مشکلات مالی بانکی و همینطور معضل اسپانیا را به سرعت حل نمی کنند.

بیمه گران به دلیل سیاستهای پولی سهل انگارانه ، تورم و  افزایش نرخ سود را همراه دیگر نشانگرها دنبال می کردند.

 کارل پیش بینی میکند نرخ سود  پس از 2015 با روندی کند افزایش می یابد  .

منبع:

http://www.risk.net

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟