طرح‌های تعاونی معرفی شده به صندوق توسعه ملی تامین مالی شدند

معاون اعتباری و نظارت بر طرح های صندوق توسعه ملی از تامین مالی تمامی طرح های تعاونی معرفی شده به این صندوق خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات به طرح های تعاونی و خصوصی ر چارچوب اساسنامه صورت می گیرد.

به گزارش ریسک نیوز،از مهر، معاون اعتباری و نظارت بر طرح های صندوق توسعه ملی درباره مراحل تصویب و اعطای تسهیلات صندوق به طرح‌ها گفت: مراحل تصویب و اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی به طرح‌های تعاونی و خصوصی در چارچوب مفاد اساسنامه و نظام‌نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات صندوق صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در صندوق توسعه ملی اظهارداشت: بر اساس ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات صندوق، طرح‌های متقاضی استفاده از منابع صندوق پس از اولویت‌بندی توسط دستگاه‌های تخصصی ذیربط، به بانک‌های عامل صندوق ارسال می‌شوند تا در صورت تأیید اهلیت متقاضی و تصویب طرح در ارکان اعتباری بانک‌ها، جهت تأمین مالی به صندوق توسعه ملی معرفی شوند.

وی بیان داشت: 1550 طرح هم اکنون به دستگاه تخصصی ذیربط و یا بانک عامل معرفی شده‌اند و بر اساس مفاد اساسنامه تا زمانی که طرح‌های مذکور به تایید و تصویب بانک عامل نرسیده‌اند عملا پرداخت تسهیلات از محل منابع صندوق برای آنها امکان‌پذیر نیست.

معاون اعتباری و نظارت بر طرح های صندوق توسعه ملی افزود: تاکنون تمامی طرح‌های ارسالی توسط بانک‌ها به صندوق توسعه ملی اعم از طرح‌های تعاونی و خصوصی در چارچوب مفاد اساسنامه و نظام‌نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات تأمین مالی شده‌اند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟