مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا رتبه برتر سومین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور را کسب کرد

مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا در بخش «برنامه ریزی» سومین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور» رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا،براساس رأی داوران «سومین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور و بررسی «آثار و مطالب تهیه شده روابط عمومی های شرکتهای بیمه کشور در طول مدت مهر 1391 تا مهر 1392 در ده محور، مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا در بخش «برنامه ریزی» رتبه برتر را کسب کرد.
سومین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور» هر ساله با هدف «تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی های صنعت بیمه و معرفی آثار برتر»، «ایجاد رقابت، تحول، پویایی و نوآوری در روابط عمومی های صنعت بیمه، به اشتراک گذاردن تجربیات پدیدآورندگان آثار برتر با دیگران، برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی بیمه» برگزار میشود.
در مراسم اختتامیه پنجمین همایش ملی و ششمین همایش بین المللی بیمه و توسعه که با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا، رئیس پژوهشکده بیمه، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکتهای بیمه، پیشکسوتان و فعالان صنعت بیمه برگزار شد، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا. با اهدای لوح تقدیر و یادبود به محمود افشاری، مدیر روابط عمومی بیمه آسیا از این مدیریت تقدیر و قدردانی کرد.
گفتنی است مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا در دوره های اول و دوم جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور نیز حائز رتبه برتر در بخش های مختلف شده بود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟