برقراری امکانات جدید در سامانه سوابق بیمه ای

مدیرکل نام نویسی وحساب های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی از ایجاد امکانات جدید در سامانه مشاهده سوابق بیمه ای با هدف رفع مشکل بیمه شدگانی که قادر به مشاهده سوابق خود نبودند، خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ˈسعید حسینی ˈ افزود: این دسته از بیمه شدگان به علت درج ناقص اطلاعات هویتی در بانک اطلاعاتی سامانه، قادر به مشاهده سوابق خود نیستند.

وی اظهار داشت: بیمه شدگانی که اطلاعات هویتی آنها در سامانه سوابق کامل باشد، پس از ورود به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و ورود به بخش مشاهده سامانه سوابق، اطلاعات هویتی خود را در قسمت های مربوطه درج می کنند و سپس با انتخاب گزینه مشاهده سوابق، اطلاعات بیمه ای خود را ملاحظه می کنند.

حسینی درخصوص بیمه شدگانی که قادر به مشاهده سوابق خود نیستند، اضافه کرد: این افراد با تکمیل اطلاعات هویتی و انتخاب گزینه «مشاهده سوابق» و گزینه « نمی توانم وارد سیستم شوم» وارد صفحه جدید می شوند که با تکمیل اطلاعات مورد درخواست و انتخاب گزینه ثبت و تأیید، کد رهگیری دریافت می کنند و بعد از 48 ساعت از طریق آن، سوابق بیمه ای خود را مشاهده می کنند.

بر اساس این گزارش، برای بیمه شدگانی که به سوابق مندرج در سامانه معترض هستند، فرآیند دریافت و رسیدگی به اعتراضات از طریق همین سامانه در مرحله پایلوت است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟