افزایش همکاری بیمه ایران و اموزش و پرورش

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگیان ومسوولیت آنان گفت: خدمت به فرهنگیان این استان خدمت به کل جامعه است.

به گزارش ریسک نیوز، از ایرنا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران استان قزوین ˈحسین ملکی راعیˈ در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: از سالها، پیش تعامل گسترده و عمیقی بین بیمه ایران و آموزش و پروش بوده که انتظار می رود این روند روز به روز افزایش یابد.

وی اضافه کرد: انتظار می رود هر چه از زمان قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان می گذرد دو طرف قرارداد تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین ادامه داد: قشر فرهنگیان انتظار خاصی از ما دارند و تمام کادر بیمه ایران تلاش می کنند تا این امر به خوبی محقق شود.

وی یادآور شد : از ابتدای تاسیس شعبه فرهنگیان تمامی مشکلات شناسایی و تا حدود زیادی بسیاری از آنها از جمله کوتاه شدن زمان واریز هزینه های درمان را مرتفع کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: معلم ویترین و آینه تمام نمای یک جامعه است و اگر دانش آموزان مهارتها و ادب اجتماعی را خوب فراگرفته باشند کار همه ما بعد برای تحویل دادن آنها به جامعه آسان خواهد بود.

ˈسالار قاسمیˈ، توسعه یافتگی جامعه را به توسعه یافتگی آموزش و پرورش وابسته خواند و اظهار امیدواری کرد؛ تعامل بیشتری بین دو طرف وجود داشته باشد تا خدمات بهتری به معلمان ارایه شود.

این مسوول خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نظام آموزش و پرورش در همه کشورها بزرگ ترین نیرو و سرمایه انسانی را در اختیار دارد، می تواند یکی از بهترین راه های تحکیم و تقویت هویت ملی بشمار آید و برنامه های درسی به عنوان یکی از ارکان اصلی این نظام می توانند نقشی محوری و کلیدی در شکل گیری هویت ملی ایفا کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟