انتصاب احتمالی برای مدیریت عاملی بیمه دی

با توجه به نارضایتی ها از عملکرد بیمه دی و ضعف مدیریتی این شرکت در اداره کردن امورمربوطه بر اساس تصمیم مسئولان ذی ربط مرتضی علی حسینی از سمت خود استعفاء کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ماد خبرها و گزارشات ناخوشایندی که از عملکرد این بیمه بارها در رسانه های مختلف مطرح می شد و هیچ گاه مسئولین ذی ربط  به آن توجهی نشان نمی دادند کار را به آنجا رساند که کشتی بیمه دی در مرداب مشکلات مالی ونارضایتی همگان گرفتارشد و به اجبار پهلو گرفت.

بیمه دی از جمله شرکت های فعال بورسی بود که با آمدن نماینده منتسب به زری بافان به عنوان مدیر عامل  این شرکت به شرکتی راکد تبدیل شد وبرای مدت بیش از 9 ماه با سازمان بورس خداحافظی کرد با این کار ضرر هنگفتی بر پیکره بیمه دی وسهامدارانش وارد شد.

از دیگر دستاوردهای این مدیر عامل نارضایتی دو میلیون پانصد هزار نفر در قرار دادی که بیمه دی با کانون بازنشستگان منعقد کرده بود را سبب شد این نارضایتی ها بارها باعث منعکس شدن در رسانه های مختلف برای احقاق حق بازنشستگان بود.

همچنین علی حسینی با وجود ضعف مدیریتی که داشت نتوانست هیچ کدام از قراردادهای قبلی شرکت را حفظ یا به آن بیفزاید تا بدانجا که اعضای هیات مدیره تصمیم بر آن گرفتند با پیشنهاد چند نفر وبا بررسی های لازم ،مدیر عامل جدیدی برای این شرکت انتخاب کنند.

گزینه های احتمالی برای مدیریت عاملی این شرکت پرفسورفرامرز فتح نژاد مدیر عامل قبلی بیمه دی، دکترکنعانی، مسعود سلمانیان که قرار است در جلسه هیات مدیره بیمه دی با بررسی های لازم تا آخر هفته یکی از آنها به عنوان مدیر عامل بیمه دی انتخاب شود.

خبر نگارماد: امیدواریم کسی که بر این منصب می نشیند شخصی عادل، دلسوز، مدیرلایق وکاردانی باشد تا بتواند به مشکلات بیمه دی پایان بخشد ودیگر شاهد اینگونه رویدادهای ناخوشایند در شرکتهای بیمه ای نباشیم و امیدواریم مدیر عامل جدید فکری به حال بدهی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی که هنوز در فرازو نشیبهای این شرکت سردرگم  هستند بکند.
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟