اولویت اصلی سازمان تامین اجتماعی ترویج فرهنگ بیمه ای است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان عهده دار اشاعه فرهنگ بیمه ای در جامعه است.

به گزارش ریسک نیوز، از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر ˈسیدتقی نوربخشˈ در مراسم معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، تماس مستمر تامین اجتماعی با بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را از دلایل ایجاد این معاونت عنوان کرد.

وی به فعالیت گسترده اقتصادی و اجتماعی این سازمان اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت این معاونت ضروری بوده و باید راهبرد های اساسی فعالیت فرهنگی آن بدرستی تعریف شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ترویج فرهنگ بیمه ای با راهبرد مشخص را نیازمند فعالیت صحیح و هدفمند دانست و گفت : سازمان تامین اجتماعی برای تحقق اهداف فرهنگی و برقراری ارتباط صحیح با جامعه ابزارهای متعددی در اختیار دارد.

نوربخش افزود: با فعالیت معاونت فرهنگی و اجتماعی، اداره کل روابط عمومی، موسسه فرهنگی هنری آتیه، روزنامه خورشید و انتشارات علمی فرهنگی می توانیم تحولات جدی در حوزه فرهنگی و اشاعه فرهنگ بیمه ای بوجود آوریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز با اشاره به سابقه طولانی فعالیت سازمان تامین اجتماعی گفت: هویت مغفول سازمان تامین اجتماعی با فعالیت فرهنگی آشکار و به همبستگی اجتماعی منجر خواهد شد.

دکتر ˈمنصور اعتصامیˈ گفت: بروز راهبردهای فرهنگی در درون سازمان، آن را متحول کرده و اهداف سازمانی را عملیاتی می کند.

وی افزود: در سازمان تامین اجتماعی، راهبردهای فرهنگی با تعامل صحیح و هدفمند همه حوزه های سازمان تبیین می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟