صندوق‌های بیمه‌ای هنوز زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت قرار نگرفته‌اند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: علیرغم ابلاغیه‌های مکرر هیچ‌ یک از صندوق‌های بیمه‌ای زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت قرار نگرفتند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه طبق وعده سازمان بیمه سلامت، داروهای جدید تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند، اظهارداشت: تهیه این داروها به صورت آزاد هزینه زیادی را به شهروندان تحمیل کرده بود.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های سازمان بیمه سلامت در برنامه پنجم توسعه که در آن تاکید شده است، تجمیع صندوق‌های بیمه ای و قرار گرفتن آنها زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت است.

محسنی بندپی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از صندوق‌های بیمه ای تحت پوش سازمان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند، گفت: علیرغم ابلاغی‌های صورت گرفته هیچ یک از این صندوق‌ها زیر مجموعه بیمه سلامت قرار نگرفته‌اند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص پیگیری‌های خود را انجام داده است که امیدواریم به زودی تمام این صندوق‌ها به وظایف خود عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با حمایت دولت اعتبارات سازمان بیمه سلامت در سال 93 افزایش چشمگیری خواهد داشت، گفت: افزایش 63 درصدی اعتبارات می‌تواند نقش مهمی را در ارائه خدمات سلامت داشته باشد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟