شعب بیمه آتیه‌سازان حافظ در ایام نوروز دایر خواهد بود

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ گفت: تمام مراکز خدماتی آتیه در ایام نوروز در تهران و سایر استان‌ها دایر خواهد بود و بیمه‌شدگان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر جهت دریافت خدمات مراجعه کنند

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فار س افشین مقصودی با اشاره به تمهیدات شرکت تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در ایام نوروز، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده تمام مراکز خدمات آتیه‌سازان حافظ از سوم فروردین فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: مراکز بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ تنها در دو روز یکم و دوم فروردین تعطیل هستند و بعد از آن بیمه‌شدگان می‌توانند از ساعت 8 الی 12 ظهر به مراکز مراجعه و خدمات خود را دریافت کنند.

مقصودی تاکید کرد:‌ در ایام نوروز خدمات مختلفی چون صدور معرفی‌نامه و پرداخت هزینه‌های درمانی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ تاکید کرد: در حال حاضر در شمال تهران دو شعبه- غرب دو شعبه-‌شرق دو شعبه- جنوب تهران یک شعبه و در مرکز تهران 3 شعبه آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی هستند ضمن اینکه شعبه‌ای هم در اسلامشهر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: علاوه بر آمادگی مراکز خدماتی شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در تهران،‌تمام مراکز در استان‌ها نیز آمادگی ارائه خدمات به بیمه شدگان هستند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟