فرصت بی نظیر برای کارگزاران مستقل بیمه در آ.سه.آن

به کارگزاران مستقل بیمه در اتحادیه ملل جنوب شرق آسیا معروف به “آ.سه.آن” توصیه شده با تمام توان از فرصت های مهم موجود در این منطقه استفاده کنند تا بتوانند در سال آینده به شکل گیری بهتر اقتصاد کمک کنند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از صنعت بیمه ، "خوزه مانوئل فونسکا" رئیس یکی از بزرگترین شرکت های بیمه در آسیا، در گردهمایی مدیران منطقه ای در آسیا_پاسفیک با تاکید بر لزوم اتحاد بیمه گران در بزرگترین قاره جهان، گفت: با اتحاد و یکپارچه سازی می توان منطقه ای را که از سریع ترین رشد اقتصادی در جهان برخوردار است را به بازیگری متحد و رقابتی در جهان تبدیل کرد.

او ادامه داد: این اتحادیه از 10 اقتصاد متفاوت تشکیل شده که هر یک از آنان چشم انداز متفاوتی دارند و همچنین بیش از 600 میلیون مشتری را تحت پوشش قرار می دهند. این شرایط فرصت بی نظیری در اختیار کارگزاران و بیمه گران قرار می دهد. آنان نباید در این مسیر شکی داشته باشند.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: ما به عنوان کارگزاران مستقل باید به یکدیگر بپیوندیم تا بتوانیم اطلاعات عمیق تری را تهیه و نیازهای مردم در این منطقه بزرگ را تامین کنیم. این مسئله به شدت به پروژه های زیرساختی بزرگ وابسته است؛ پروژه های که از یک سو به سرمایه گذاری های خارجی مستقیم و از سوی دیگر به همکاری های دولتی و موسسه های مالی مربوط می شود.

اتحادیه ملل جنوب شرق آسیا معروف به "آ.سه.آن" با مشارکت مالزی، تایلند و فیلیپین در جولای 1961 به‌ منظور توسعه همکاری ‌های اقتصادی و فرهنگی میان اعضا به‌ وجود آمد. همکاری کشورهای عضو آ.سه.آن، در زمینه ‌های صنعتی، تجاری، سرمایه‌ گذاری ‌های مشترک، امور مالی و بانکداری، کشاورزی، انرژی، تکنولوژی و تحقیقات مشترک، آموزش و پرورش، توسعه اجتماعی، جهانگردی، امور فرهنگی و حمل و نقل و ارتباطات است.

کشورهای مالزی، تایلند، سنگاپور، اندونزی، فیلیپین، برونئی، ویتنام، لائوس، میانمار (برمه) و کامبوج عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا هستند و این اتحادیه امروز با احتساب جمعیت کشورهای عضو، 537 میلیون نفر جمعیت دارد و مساحت آن به چهار میلیون و 500 هزارکیلومتر مربع می رسد.

آ.سه.آن بیشتر به منظور سرعت بخشیدن به رشد اقتصادی، ایجاد ثبات سیاسی در جنوب شرقی آسیا، پائین آوردن تعرفه های تجارتی بین کشورهای منطقه و تشویق اعضا به مبادله اطلاعات علمی، اقتصادی، فنی و فرهنگی تاسیس شد.
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟