دولت برای افزایش پوشش صندوق های بیمه روستایی اقدام کند

رئیس هیئت مدیره صندوق بیمه کشاوزران، روستائیان و عشایر گفت: ۱۵ میلیون از جمعیت کشور زیرپوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور هستند.

به گزارش ریسک نیوز محسن ایزدخواه  به فارس گفت: در حال حاضر 17 صندوق بیمه‌ای در کشور دایر و فعال است.

رئیس هیئت مدیره صندوق بیمه کشاوزران، روستائیان و عشایر گفت: این تعداد صندوق هرکدام به سهم خود بخش‌های مختلفی از جامعه زیرپوشش خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: صندوقی که از سال 1384 در کشور تاسیس شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان کشور است که در واقع این طیقه از جامعه  زیرپوشش خدمات این صندوق قرار گرفته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: آمارهای رسمی بیانگر این است که در مجموع 15 میلیون از جمعیت کشور که واجد شرایط 18 سال به بالا هستند در بخش کشاورزان غیر ساکن در روستا، روستائیان و … زیرپوشش بیمه‌ای صندوق واقع شده‌اند.

ایزدخواه تصریح کرد: تمام تلاش دولت تدبیر و امید بر این است که هرساله بر تعداد جمعیت جذب شده توسط این صندوق بیفزاییم.

رئیس هیئت مدیره صندوق بیمه کشاوزران، روستائیان و عشایر کشور گفت: امیدواریم در آینده بخش عمده‌ای از جمعیت هدف ما زیرپوشش این بیمه قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته هیئت مدیره صندوق بیمه کشاوزران، روستائیان و عشایر کشور تمام توان خود را صرف تبلیغات اجرای این طرح کرده تا با فرهنگ‌سازی انجام شده جامعه هدف در جریان مزیت‌های این طرح قرار گیرند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟