پرداخت بدهی‌های بیمه‌ای به مراکز درمانی/تخصیص اعتبارات سال جاری

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از پرداخت بدهی‌های این سازمان به مراکز درمانی و طرف قرارداد خبر داد و گفت: در حال حاضر بدهی‌ها به روز شده است ضمن اینکه با تخصیص اعتبارات سال جاری داروهای جدیدی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس انوشیروان محسنی بندپی  با اشاره به افتتاح شعب جدید شرکت بیمه تکمیل آتیه‌سازان حافظ در استان‌ها اظهار داشت: با تغییر در ساختار شرکت آتیه‌سازان حافظ برنامهُ‌های خوبی برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: بنا داریم با همکاری شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ داروهایی را که تحت پوشش بیمه پایه قرار نمی‌گیرند را تحت شمول بیمه تکمیلی آتیه قرار دهیم تا از این طریق بتوان خدمات ارزشمندی را به بیمه شدگان ارائه کنیم.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد:شرکت آتیه‌سازان حافظ به دنبال منافع مالی نبوده و در این راستا پیش‌بینی شده سطح خدمات به بیمه‌شدگان توسعه پیدا کند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در سال جاری اقدامات خوبی پیش‌بینی شده است به طوری که در  ابتدای سال بدهی‌های سازمان بیمه سلامت به مراکز درمانی و طرف قرارداد پرداخت شده است.

وی گفت: در سال جاری اعتبارات سازمان بیمه سلامت نسبت به سال گذشته افزایش یافته که با این افزایش اعتبارات بنا داریم داروهای جدیدی را تحت شمول بیمه قرار  دهیم.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟