بیش از ۴ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به ثبت نام افراد فاقد بیمه در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی گفت: ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه سلامت شدند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا انوشیروان محسنی بند‌پی با اشاره به اینکه تا به امروز 4 میلیون و 700 هزار نفر در سامانه الکترونیکی بیمه همگانی ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بنا داریم فرصت دیگری را برای ثبت‌نام افرادی که هنوز در سامانه مشخصات خود را ثبت نکرده‌اند فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: چاپ و صدور دفاتر بیمه سلامت نیز در استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرها آغاز شده است به طوری که تا به امروز 2 میلیون و 500 هزار دفترچه چاپ شده است. محسنی بند‌پی خاطرنشان کرد: از 2 میلیون و 500 هزار دفترچه چاپ شده بالغ بر 520 هزار دفترچه به متقاضیان و بیمه‌شدگان تحویل شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص توزیع دفاتر بیمه سلامت در تهران گفت: حدود 100 هزار دفترچه در تهران تولید شده است و این در حالی است که بالغ بر 700 هزار نفر برای دریافت دفترچه بیمه سلامت در پایتخت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا چاپ و توزیع دفاتر تا پایان خرداد به اتمام خواهد رسید یا خیر گفت: پیش‌بینی ما این است که تا پایان خرداد توزیع تمام دفاتر در تمامی استان‌ها به اتمام برسد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟