انمام توزیع دفاتر دفترچه های بیمه سلامت تا پایان خرداد

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی با اشاره به اینکه تا امروز ۷۰۰ هزار دفترچه بیمه سلامت در کشور توزیع شده است، گفت: در تمام استانها به جز تهران توزیع دفاتر تا پایان خرداد تمام می شود و در تهران نیز توزیع دفاتر تا اواسط تیر تمام می شود.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از افکارنیوز، سید مهدی میرشاه ولد، با اشاره به اینکه تا امروز 4 میلیون و 835 هزار نفر در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: زمان ثبت نام تمدید شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اقدام به ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود این آمار طی روزهای آینده افزایش یابد چرا که بر اساس آمار سازمان بیمه سلامت بیش از 5 میلیون و 500 هزار نفر در کشور فاقد بیمه هستند.

میر شاه ولد خاطر نشان کرد: توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی در سطح کشور آغاز شده است به طوری که تا امروز 2 میلیون و 500 هزار دفترچه چاپ و در نهایت 700 هزار دفترچه توزیع شده است.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده توزیع دفاتر بیمه سلامت تا پایان خرداد در تمام استان ها به جز استان تهران به اتمام خواهد رسید و پیش بینی می شود در استان تهران نیز توزیع دفاتر تا 15 تیر ادامه پیدا کند.

وی گفت: چاپ و توزیع دفاتر بر اساس تاریخ ثبت نام متقاضیان بیمه سلامت همگانی است و بیمه شدگان اطمینان داشته باشند که دفاتر از طریق پیشخوان ها در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

میرشاه ولد گفت: متقاضیانی که برای آنها پیامک دریافت دفترچه ارسال شده است می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت دفترچه بیمه سلامت خود را دریافت کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟