مناقصه بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی برگزار می شود

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۷۵ دفتر و شعبه در سطح کشور آمادگی پذیرش اسناد درمانی بیمه‌شدگان را دارند، گفت: به‌زودی مناقصه جدید بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز،افشین مقصودی در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه پس از شروع فرآیند پذیرش اسناد بیمه‌شدگان تمام ادارات‌تعاون‌آموزش و پرورش آمادگی پذیرش بیمه‌شدگان فرهنگیان را دارند، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ ارائه خدمات به موقع است.
 

وی تصریح کرد: در حال حاضر 75 شعبه در سطح کشور و بیش از 300 دفتر نمایندگی آمادگی پذیرش اسناد بیمه‌شدگان تکمیلی تأمین اجتماعی، آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی را دارند ضمن اینکه در طی هر هفته تعداد دفاتر نمایندگی افزایش پیدا می‌کند.

مقصودی خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته با تأمین اجتماعی پذیرش اسناد و پرداخت هزینه‌ها به بیمه‌شدگان طی یک ماه صورت می‌گیرد که البته شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ کمتر از زمان تعیین شده به اسناد رسیدگی و هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ، خاطرنشان کرد: فردا مناقصه بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار خواهد شد به طوری که بیمه‌گزاران رقم خود را برای دور جدید بیمه تکمیلی ارسال کرده‌اند و چنانچه بیمه آتیه‌سازان حافظ مجدداً در این زمینه برنده شود قطعاً خدمات ما اثر‌گذار‌تر نسبت به گذشته خواهد بود.
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟