شرکت مالزیایی در پی سرمایه گذاری در بیمه سفر خاورمیانه

یک شرکت مالزیایی برای توسعه فعالیت هاش در خاورمیانه به دنبال شریک تجاری است.

به گزارش ریسک نیوز،از صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، روزنامه "سان دیلی" به نقل از "پیتر میلر" مدیر اجرایی شرکت "تیونز" نوشت که این شرکت به دنبال حضور بیشتر در کشورهای مانند عربستان سعودی، کویت، بحرین و مصر است.

تیونز در حال حاضر در تعداد کمی کشورهای خاورمیانه و آفریقایی مانند امارات متحده عربی، مراکش، قطر و عمان فعالیت می کند.

میلر در کنفرانس مطبوعاتی در کوالالامپور گفت: در خاورمیانه همکاری خطوط هوایی ما از طریق سرمایه گذاری مشترک صورت می گیرد بنابراین فرصت های واقعی وجود دارد و ما باید اقدامات مشابه انجام دهیم.

او با اشاره به همکاری مشترک 50،‌50 با شرکت مسافرتی "کوزمو تراول" یکی از پرسرعت ترین شرکت های هوای در خاورمیانه که قیمت های ارزانی دارد،‌ گفت: از ماه گذشته برنامه بیمه سفر شرکت ما برای پروازهای خطوط هوایی "ایرعربیا" در دسترس بود؛ خطوط هوایی که تنها در سه ماهه نخست سال 2014 حدود 1.6 میلیون مسافر داشته است که این رقم در قیاس با 1.4 میلیون مسافر به طور میانگین، رقمی تاریخی به شمار می آید.

میلر ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم که طرح های مربوط به بیمه سفر، سریع تر از همکاری های هوایی ما رشد کند. البته پس از سقوط هواپیمایی مالزیایی، افزایش نسبتا آرامی را در این بخش تجربه کرده ایم.

در این گزارش آمده است شرکت توینز یک شریک تجاری دیگری نیز در فیلیپین دارد و "ایرایشا" تامین کننده بودجه این شرکت، 20 درصد از سهام آن را در اختیار دارد.

ترافیک هوایی در خاورمیانه در حال گسترش است و در دو دهه گذشته سالانه این رشد دو برابر شده است. او پیش بینی می کند که این بازار، بیشترین و سریع ترین رشد را در جهان تجربه کند چراکه در آینده میزان مسافرت ها ۶٫۴ درصد افزایش می یابد.

در این گزارش آمده است که در یک دهه گذشته سهم ترافیک هوایی صنعت هواپیمایی خاورمیانه در جهان از پنج درصد به ۱۱ و نیم درصد افزایش داشته است. در این میان آمار پروازها در منطقه آفریقا نشان‌ دهنده عملکرد خوب این منطقه بوده است.

فعالان صنعت هواپیمایی پیش ‌بینی می ‌کنند که روند رو به رشد این صنعت در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی، در آینده نزدیک این دو منطقه را به قطب اول گردشگری هوایی تبدیل خواهد کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟