آماده سازی دفاتر بیمه طلایی فرهنگیان با طرح جدید

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ گفت: تا پایان تیر دفاتر بیمه طلایی فرهنگیان با شکل جدید(داشتن هولوگرام) آماده و در اختیار بیمه‌شدگان قرار می‌گیرد.

به گزارش ریسک نیوز،افشین مقصودی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ جهت توسعه مراکز و دفاتر خدماتی اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم بیمه‌شدگان این شرکت، تمهیداتی برای توسعه دفاتر و نمایندگی‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: درحال‌حاضر بالغ بریک هزار و 500 مرکز پاراکلینیک با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرارداد خود را به امضا رسانده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا یکماه آینده تعداد این مراکز به 2هزار و 500 عدد برسد.

مقصودی بیان داشت: یکی ازسازمان‌ها و دستگاه‌های‌طرف‌قرارداد با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ، کارکنان و شاغلین و فرهنگیان آموزش و پرورش هستند که تمهیداتی نیز برای ارائه خدمات مطلوب تر به این افراد در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ خاطر نشان کرد: پس از عقد قرارداد وزارت آموزش و پرورش با شرکت اتیة‌سازان حافظ، قرار شد دفاتر جدید با درج عبارت بیمه‌طلایی فرهنگیان و همچنین هولوگرام در اختیار فرهنگیان قرار گیرد که فرآیند این کار در حال اجرا است.

وی گفت: طبق زمانبندی قرار بود درج عبارت بیمه طلایی فرهنگیان روی دفاتر بیمه و همچنین نصب هولوگرام تا بیستم تیر انجام شود که این کار با کمی تاخیر و تا پایان تیر انجام خواهد گرفت .

مقصودی افزود: البته در حال حاضر هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان وجود ندارد و این قشر زحمتکش می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون آموزش و پرورش و با دریافت معرفی‌نامه جهت گرفتن خدمات به مراکز درمانی مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ ادامه داد:‌در حال حاضر 720 اداراه تعاون آموزش و پرورش در سطح کشور با شرکت آتیه‌سازان حافظ جهت تسریع در ارائه خدمات از سوی شرکت آتیه همکاری دارند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟