جواد نکونام کوتاه آمد و پیراهن مسی را هدیه داد!

به گزارش وقتی بعد از پیروزی آرژانتین مقابل هلند در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل، برادر جواد نکونام که طرفدار آرژانتین است عکس خودش با پیراهن مسی را روی یکی از شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، اولین سوالی که در ذهن اهالی فوتبال نقش بست این بود که پیراهن مسی دست برادر نکونام […]

به گزارش

وقتی بعد از پیروزی آرژانتین مقابل هلند در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل، برادر جواد نکونام که طرفدار آرژانتین است عکس خودش با پیراهن مسی را روی یکی از شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، اولین سوالی که در ذهن اهالی فوتبال نقش بست این بود که پیراهن مسی دست برادر نکونام چه می‌کند؟ چون جواد در برنامه تلویزیونی 2014 و در حضور عادل فردوسی‌پور به مهرداد پولادی قول داده بود پیراهن مسی را به او بدهد.

این تصور برای فوتبالدوستان به وجود آمده بود که نکونام، مهرداد را سرکار گذاشته و پیراهن مسی را به پولادی نداده است تا این که مهرداد پولادی با انتشار عکس خودش با پیراهن مسی ، نکونام را تبرئه کرد.

پولادی در این عکس که به نظر می‌رسد برای تبرئه کاپیتان تیم‌ملی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، پیراهن اورجینال مسی را در دست دارد.

ریسک نیوز

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟