علی دایی نسبت به این سه ستاره بی تفاوت است

به گزارش ریسک نیوز،علی دایی هر ساله شخصا نقل و انتقالات تیم را بر عهده می‌گرفت و با بازیکنان مدنظرش مذاکره می‌کرد. او امسال هم در خصوص بازیکنانی که روی آنها شناخت داشت چنین کاری کرد و با اکثر آنها قرارداد بست. تنها مورد قابل تامل در نقل و انتقالات پرسپولیس، سکوت دایی در مورد […]

به گزارش ریسک نیوز،علی دایی هر ساله شخصا نقل و انتقالات تیم را بر عهده می‌گرفت و با بازیکنان مدنظرش مذاکره می‌کرد. او امسال هم در خصوص بازیکنانی که روی آنها شناخت داشت چنین کاری کرد و با اکثر آنها قرارداد بست. تنها مورد قابل تامل در نقل و انتقالات پرسپولیس، سکوت دایی در مورد تمدید سیدجلال حسینی، پولادی و خلعتبری است. به نظر می‌رسد دایی نیازی به این بازیکنان ندارد وگرنه حتما تا به حال شخصا برای جذب آنها اقدام می کرد. همان‌طور که به بازیکنانی چون فروزان، دغاغله و طارمی زنگ زده بود و از آنها خواسته بود به پرسپولیس بیایند و این موضوع در اوایل نقل و انتقالات در رسانه ها مطرح شده بود.

حالا و در روزهایی که هواداران نگران تمدید این سه بازیکن هستند، دایی به همراه شاگردانش و چندین فرد که مشخص نیست نقش‌شان در تیم چیست در اردوی ترکیه به سر می‌برد و هیچ اقدامی هم برای جذب این سه بازیکن مطرح که امید هواداران هستند نمی‌شود.

پیش از این همه از رحیمی انتقاد می‌کردند که بازیکنان خوب را جذب نمی‌کند اما سکوت دایی در این ماجرا نشان می دهد سرمربی سرخپوشان هم علاقه‌ای به این بازیکنان ندارد وگرنه حتما تا امروز شخصا برای جذب آنها اقدام می‌کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟