سخت ترین تصمیم این روزهای کریم انصاری فرد

ظاهرا مراحل مذاکرات استقلالی‌ها با کریم انصاری فرد خیلی خوب و سریع دارد پیش می‌رود؛ طوری که هیچ بعید نیست هر لحظه خبر توافق این دو طرف برای همکاری در لیگ چهاردهم منتشر شود.

به گزارش ریسک نیوز،آقای گل لیگ ایران در حالی به یک قدمی استقلال رسیده است که پذیرفتن این پیشنهاد برای او یکی از سخت‌ترین تصمیمات زندگی‌اش خواهد بود. خیلی‌ها در ایران کریم را یک بازیکن تستی می‌دانند که یک روز با اعتماد علی دایی در اردوی اردبیل راه ورود به فوتبال ایران را پیدا کرد. حالا اما ظرف دو سال، روابط او با شهریار به مرحله‌ای باورنکردنی رسیده است؛ او ابتدا در آغاز لیگ سیزدهم برای حضور در تیم دایی ناز کرد و مورد غضب شهریار قرار گرفت و حالا هم در آستانه پیوستن به اردوگاه دشمن قرار گرفته است.

غیر از همه اینها اما کریم انصاری فرد برای آبی پوشیدن یک مشکل ظریف دیگر هم دارد؛ رقابت دوباره با قاضی! تقریبا هیچکس نیست که نداند این دو نفر در لیگ دوازدهم چه روابط پرتنشی در پرسپولیس داشتند و اصلا دلیل جدایی فوری قاضی از سرخپوشان در پایان فصل، رهایی از همین رقابت بود. حالا و در صورت پیوستن کریم انصاری فرد به استقلال ماجراهای این زوج هم از سر گرفته خواهد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟