دوره آموزشی آشنایی خبرنگاران با قوانین و مقررات تأمین‌اجتماعی برگزار شد

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اطلاع‌رسانی، شفاف سازی و پاسخگویی از راهبردهای اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی است و رسانه ها در این میان نقش بسزایی دارند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور در اولین دوره آموزشی آشنایی خبرنگاران با قوانین و مقررات تأمین‌اجتماعی ضمن تقدیر ویژه از خبرنگاران برای انعکاس اخبار هفته تأمین‌اجتماعی و پوشش برنامه‌های مختلف این سازمان و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: در سازمانی که با حدود نیمی از جمعیت کشور در تعامل است، یک تحلیل یا خبر اشتباه می‌تواند منجر به ناامنی روانی طیف وسیعی از جامعه شود، ازاین‌رو، حساسیت اطلاعات دقیق و شناخت هرچه کامل‌‌تر این سازمان از سوی خبرنگاران بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی حمایتی نیست، افزود: این سازمان متعلق به حدود 40 میلیون آحاد جمعیت کشور است، ازاین‌رو اطلاع‌رسانی از این سازمان حساسیت‌های خاص خود را می‌طلبد.

تقی‌پور اظهار داشت: طبیعتاً هرچقدر خبرنگاران اطلاعات بیشتری از قوانین و مقررات این سازمان داشته باشند، مصاحبه‌ها، تحلیل‌ها و گزارشات هدفمندتر و تأثیرگذارتری ارائه خواهند کرد.

وی گفت: برگزاری چنین کارگاه‌ها و ارتباط مستقیم با رسانه‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها به منظور شناخت بیشتر خبرنگاران از حوزه های تخصصی مرتبط باشد.

وی با بیان اینکه همواره تعامل بین روابط عمومی ها و رسانه‌ها با چالش مواجه بوده،‌ افزود: خرسندیم که طی یک‌سال گذشته تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا پاسخگوی رسانه‌ها و مطالبات آنها باشیم.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟