فرهنگیان نگران توزیع هولوگرام های بیمه طلایی نباشند

در حال حاضر توزیع هولوگرام های بیمه طلایی آغاز شده و تا آخر هفته نیز ادامه دارد. فرهنگیان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ریسک نیوز،مهران عبدالکریمی _  رئیس اداره بیمه و درمان آموزش و پرورش از پرداخت هزینه های درمانی فرهنگیان خبر داد و در  پاسخ به این سئوال که چرا در برخی مناطق هولوگرام بیمه طلایی میان فرهنگیان توزیع نشده است، گفت: در حال حاضر توزیع هولوگرام های بیمه طلایی آغاز شده و تا آخر هفته نیز ادامه دارد. فرهنگیان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

رئیس اداره بیمه و درمان آموزش و پرورش با اشاره به این مطلب که برخلاف آن چیزی که پیش بینی می شد، فرهنگیان استقبال خوبی از ثبت نام در سامانه بیمه طلایی داشتند، اظهار داشت: امسال نه تنها آمار ثبت نام کنندگان کاهش نیافته بلکه سیر صعودی هم داشته است.

وی با اعلام اینکه مراکز طرف قرارداد بیمه طلایی در سطح کشور از 280 به بیش از 3 هزار مرکز رسیده است، افزود: این مراکز به جهت رفاه حال فرهنگیان گسترش یافته است.

عبدالکریمی از پرداخت هزینه های درمانی فرهنگیان توسط بیمه آتیه سازان خبر داد و گفت: پرداخت ها در برخی از استانها آغاز شده و امیدواریم تا پایان هفته تمامی این بدهی ها به فرهنگیان پرداخت شود.

رئیس اداره بیمه و درمان وزارت آموزش و پرورش در پایان افزود: در حال حاضر بیمه آتیه سازان حافظ با 70 بیمارستان در تهران قرارداد دارد و در تلاش هستیم مراکز طرف قرارداد بیمه طلایی به خصوص در استانها را افزایش دهیم.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟