وقتی دختر رابین ویلیامز در سوگ پدرش از شازده کوچولو نقل قول می‌آورد

اما امروز دخترش زلدا که آخرین توئیت پدرش مربوط به تولد او بود، ساعاتی پس از مرگ رابین ویلیامز در حساب توئیترش نوشت: دوستت دارم. دلم برایت تنگ می‌شود. من سعی می‌کنم که راهت را ادامه بدهم.

به گزارش ریسک نیوز، در چند سال گذشته به ما گفته بود که در موقعیت تاریک ِ تاریک قرار دارد.

رابین ویلیامز روز دوشنبه در سن ۶۳ سالگی احتمالا به علت خودکشی جان سپرد. این جمله ایی است که گزارش روزنامهٔ لس آنجلس تایمز با آن آغاز می‌شود. مجلهٔ اینترتینمنت ویکلی در سال ۱۹۹۷ لقب بامزه‌ترین مرد روی زمین را به او داد. اما به قول  یک روزنامه نگار رابین ویلیامز در سال‌های اخیر گفته بود که در موقعیت تاریک تاریک قرار دارد.

ویلیامز ساعت‌ها خنده را به روی لبان تماشاگران می‌نشاند، با قوهٔ خیالش نقش‌های ریز و درشتی را جان می‌داد. به‌‌ همان اندازه ایی در نقش‌های جدی موفق بود که در نقش‌های کمدی. در روزهای آتی بیش از گذشته از کارنامهٔ پربار او و فیلم‌هایش مطلب خواهد شنید.

. اما امروز دخترش زلدا که آخرین توئیت پدرش مربوط به تولد او بود، ساعاتی پس از مرگ رابین ویلیامز در حساب توئیترش نوشت: دوستت دارم. دلم برایت تنگ می‌شود. من سعی می‌کنم که راهت را ادامه بدهم.و در ادامه بخشی از کتاب شازده کوچولو را نقل کرد:
تو، تو فقط ستارگانی خواهی داشت که هیچ کس دیگری ندارد… چون من در یکی از آن ستاره‌ها ساکنم، و چون در یکی از آن ستاره‌ها خواهم خندید، آن وقت برای تو چنین خواهد بود که همه آن ستاره‌ها دارند می‌خندند. زمانی که به آسمان در شب نگاه می‌کنی ستارگانی خواهی داشت که خندیدن بلدند!

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟