تعجب از درگیری صادقی در روزی که حیدری یوزپلنگ شد

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از درگیری مدافع تیم‌شان با یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی ابراز تعجب کردند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال بازیکنانی که در بازی مقابل سایپای البرز به طور ثابت به میدان رفته بودند به همراه آندرانیک تیموریان از ساعت 11:30 امروز (چهارشنبه) در زمین کمپ باشگاه به ریکاوری پرداختند.
* هنگامی که بازیکنان دور هم جمع شدند در مورد درگیری امیرحسین صادقی با برادر داماد امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کردند. آنها از اینکه چنین اتفاقی رخ داده است، تعجب کرده و دلایل بروز آن را پیگیری می‌کردند.
* جواد زرینچه به مدت چند دقیقه با هاشم بیک‌زاده صحبت کرد.
* امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با تأخیر 15 دقیقه‌ای در کمپ استقلال حضور یافت و به دفتر کمپ رفت.
* گروهی از بچه‌های مدرسه فوتبال استقلال در سکوی کمپ به تشویق بازیکنان پرداختند. آنها  خسروی حیدری را با شعار «حیدری یوزپلنگ» و یعقوب کریمی را با شعار «کریمی رونالدو» تشویق کردند.
* بازیکنان پس از تمرین ریکاوری راهی سونا و استخر شدند. همچنین تیموریان که در نیمه دوم دیدار مقابل سایپا به میدان رفته بود به تمرین اختصاصی پرداخت.
* بازی خوب امید ابراهیمی و دو گلی که مقابل سایپا به ثمر رسانده بود باعث شد تا بازیکنان با دیدن وی بازی خوبش را تبریک بگویند.
* یک دوربین فیلمبرداری در تمرین استقلال وجود داشت که با برخی از تماشاگران و همچنین مسئولان کمپ مصاحبه می‌کرد.
* قلعه‌نویی برای دقایق از زمین کمپ بازدید کرد. به گفته مسئولان کمپ، زمین کمپ استقلال تا هفته آینده آماده خواهد شد.
* بازیکنانی که فرصت بازی مقابل سایپا را پیدا نکردند ساعت 17:30 امروز در زمین شماره 2 آزادی در دیدار دوستانه به مصاف تیم خونه به خونه خواهند رفت.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟