اخراج یک دختر از ورزشگاه

مسئولان ورزشگاه فولادشهر اصفهان یک دختر را در بین دو نیمه از ورزشگاه اخراج کردند.

به گزارش ریسک نیوز،حواشی دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* خبرنگاران رسانه‌های گروهی که از اصفهان به سمت ورزشگاه فولادشهر در حرکت بودند، به دلیل گنجایش کم مینی‌بوس بسیار دیر به ورزشگاه رسیدند و این مسئله سبب اعتراض آنها شد.

* اعتراضات اسکوچیچ و کادر فنی فولاد خوزستان به عملکرد داور بازی در نیمه دوم مسابقه نیز ادامه داشت؛ در یک صحنه سرمربی فولاد به ضربه خطای تیم سپاهان معترض بود.

* یک دختر 5 ساله که به همراه پدرش در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشت، در نیمه دوم مسابقه از سوی مسئولان ورزشگاه به بیرون از استادیوم هدایت شد.

* اعتراض سوکای و تماشاگران سپاهان به صحنه خطای بازیکنان فولاد روی سوکای، با واکنش کادر فنی فولاد خوزستان و تماشاگران این تیم همراه شد.

* بعد از گل تیم سپاهان که توسط عبدالله کرمی به ثمر رسید، خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان و لاچیانی در جایگاه ویژه ورزشگاه به شادی پرداختند؛ خلیلیان در این لحظه از شدت خوشحالی خطاب به کرمی گفت: "پولی که گرفتی نوش جانت!"

* در نیمه دوم مسابقه تماشاگران سپاهان به صورت ویژه مهدی شریفی را تشویق کردند و خواستار گلزنی این بازیکن شدند.

* آفسایدگیری کمک داور بازی نیز مورد اعتراض کادر فنی تیم فولاد واقع شد.

* تا پیش از گل سروش رفیعی برای تیم فولاد خوزستان، کری‌خوانی هواداران سپاهان برای تیم فولاد به شدت ادامه داشت.

* برخی از هواداران تیم سپاهان با در دست داشتن پلاکاردها و کاغذهایی، خواستار جریان دائمی زاینده‌رود شدند.

* یکی از هواداران سپاهان در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر با هواداران فولاد خوزستان درگیر شد و به بیرون از ورزشگاه هدایت شد.

* زلاتکو کرانچار در دقیقه 74 مسابقه بعد از دریافت گل از تیم فولاد با عصبانیت نسبت به عملکرد بازیکنان سپاهان اعتراض می‌کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟