در برنامه ۹۰ چه گذشت

در برنامه دوشنبه شب ۹۰ گزارشی از اتفاقات مهم شهریورماه پخش شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از افکارنیوز، برنامه شب گذشته (دوشنبه) ۹۰ که به بررسی بازی‌های هفته چهارم و پنجم لیگ برتر پرداخته بود، حاشیه‌هایی به همراه داشت که از جمله آنها می‌توان به بحث در خصوص خشک شدن رود کارون و زاینده رود اشاره کرد.

عادل فردوسی‌پور که در برنامه این هفته خود از هدایت‌اله ممبینی به عنوان کارشناس داوری دعوت به عمل آورده بود، ابتدای برنامه به مشکلات رود کارون و زاینده رود پرداخت که ممبینی نیز به عنوان یکی از شهروندان جنوبی در این باره اظهارنظرهایی انجام داد.

در ادامه علی کفاشیان روی خط برنامه آمد و درباره وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش و همچنین اظهارات محمود گودرزی صحبت کرد. رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از تفاهم نهایی با کی‌روش خبر داد و اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) یا چهارشنبه قرارداد او به امضا می‌رسد.

در بخشی از برنامه نیز گزارش تقویم هفته پخش شد که از وضعیت ورزشگاه شهید شیرودی از زمان تأسیس این ورزشگاه تا شرایط فعلی آن گزارشی تهیه شده بود. در لابه‌لای این گزارش به اتفاقات مهم هفته پرداخته شد که طی آن به اولین دربی که در آن گل به ثمر رسیده بود، اشاره شد. آن بازی را تاج در تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۳۴۸ با نتیجه ۳ بر یک از پرسپولیس برد که احمد منشی‌زاده در دقیقه ۸ بازی نخستین گل استقلال و دربی‌های تهران را به ثمر رساند. پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل عربستان در تاریخ ۲ شهریورماه ۱۳۸۰ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ نیز یکی دیگر از آیتم‌های این بخش از برنامه ۹۰ بود که در آن گفت‌وگوی خبرنگار این برنامه با علیرضا نیکبخت واحدی پخش شد.

همچنین پیروزی ۴ بر ۲ تیم پرسپولیس در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل الوکره در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۷۹ که یکی از گل‌های این بازی را علی اکبریان به ثمر رساند، اتفاق مهم دیگری از شهریور ماه بود که بعد از پخش قسمت‌هایی از این مسابقه، مصاحبه‌ای از اکبریان که اکنون در زندان به سر می‌برد، پخش شد.

آیتم دیگر برنامه دوشنبه شب ۹۰ پرداختن به کارت‌های پایان خدمت بود و بار دیگر به این موضوع پرداخته شد که با برخی مربیان و بازیکنان نیز در این باره صحبت شده بود.

سؤال نظرسنجی برنامه این هفته ۹۰ نیز در خصوص برترین گل مردادماه بود که بیشتر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی (۳۶ درصد) به گل پیام صادقیان که از روی ضربه ایستگاهی وارد دروزاه نفت کرد، رأی دادند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟