من نماز می خوانم و اهل خالکوبی نیستم

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: «من یک بازیکن حرفه ای هستم و بازیکن حرفه ای به مربی اش هیچ وقت اعتراض نمی کند.»

به گزارش ریسک نیوز به نقل از جام نیوز، احمد کامدار درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «بازی با پرسپولیس برای ما از پیش از مسابقه با نفت مسجد سلیمان شروع شده بود. خطیبی مرتب قبل از این بازی می گفت باید سه امتیاز را بگیریم و بعد به سراغ دیدار با پرسپولیس برویم. خوشحالم که با دو برد پیاپی به دیدار پرسپولیس می رویم و هدف مان در این بازی کس سه امتیاز است.»
 
وی درباره اینکه در بازی با نفت مسجد سلیمان در ترکیب اصلی قرار نداشت و ارتباط این مساله با شعار هواداران علیه خود در بازی با صبا گفت: «من شعاری در بازی با صبا علیه خودم نشنیدم. ضمن اینکه خطیبی هم هیچ وقت در تیم هایش ترکیب ثابت ندارد. در نهایت من تابع تصمیم کادر فنی هستم و سعی می کنم در تمرین آن قدر خوب باشم که نظر کادر فنی را جلب کنم.»
 
هافبک تراکتورسازی تاکید کرد: «من یک بازیکن حرفه ای هستم و بازیکن حرفه ای  به مربی اش هیچ وقت اعتراض نمی کند. چه در دسته دو بازی کنم و چه دسته پنج و چه در لیگ برتر برایم فرقی ندارد و فقط باید کارم را انجام بدهم.»
 
کامدار درباره این شایعه که از سازمان لیگ برای او برای بحث خالکوبی اخطار آمده است اظهار داشت: «نمی دانم برخی با انتشار این شایعات دنبال چه هستند و هرگز آنها را نمی بخشم. آقایانی که این بحث های دروغ را منتشر می کنند بدانند که من نماز می خوانم و کسی که نماز می خواند اهل این کارها  نیست. امیدوارم اجازه بدهند من به عنوان یک بازیکن جوان کارم را بدون حاشیه انجام بدهم.»

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟