درگیری لفظی بازیکنان پرسپولیس بخاطر دایی

بعد از برکناری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس هیچ کدام از بازیکنان مصاحبه ویژه ای انجام نداده اند و مطابق انتظار همه کار خودشان را انجام می دهند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از افکارنیوز، با این حال برخی بازیکنان نیمکت نشین و آنهایی که جایگاه مستحکمی در ترکیب نداشتند یا از تمرین ها و رفتار دایی ناراضی بودند از این تغییر ناراحت نشدند.در عوض علی دایی در بین بازیکنانش یکی دو طرفدار سفت و سخت دارد که گفته می شود در تمرین دیروز هم کار را زمین گذاشته بودند و دل به تمرین نمی دادند!

اما اتفاق جالب آنجا بود که بعد از تمرین پنجشنبه و در رختکن تیم وقتی یکی از بازیکنان که اخیرا جایگاه ثابتی در ترکیب نداشته و به صورت تعویضی وارد زمین می شد درباره دایی حرف می زد به یکی از هواخواهان دایی برخورده و با او درگیری لفظی پیدا می کند.این بازیکن به همبازی منتقد خود گفته بهتر است حالا که دایی رفته نباید پشت سر او حرف بزنند.

جالب انکه برخی از بازیکنان دوستدار دایی نگران موقعیت خودشان هم هستند.آنها می گویند اگر در هر حالتی خوب بازی نکنیم یا به بهانه مصدومیت پایمان را بگیریم و کار را زمین بگذاریم انگ باند و باندبازی و حمایت از دایی به ما می خورد و درخشان کنارشان خواهد گذاشت.به همین خاطر بعید نیست امروز در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان همه تمام توانشان را به کار بگیرند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟