بیمه گرهای استرالیایی چه نوع تبلیغاتی را ترجیح می دهند؟/ مثلث تلويزیون کاغذ و دنیای مجازی

براساس گزارش منابع معتبر، بیمه گر ها در سال مالی ۲۰۱۲-۲۰۱۳بیش از ۲۵۳ میلیون دلار از کل مصارف ۳۲۷ میلیون دلاری خود را صرف تبلیغات تلویزیونی کردند.حدود ۵۱ درصد از ۳۰۰ بازاریاب بیمه مورد بررسی، تلویزیون را بهترین کانال برای جذب مشتریان جدید می دانند، در پی آن کاتالوگ ها و تبلیغات کاغذی با ۴۹ درصد و وب سایتها با ۳۳ درصد قرار دارند.

به گزارش ریسک نیوز،براساس گزارش منابع معتبر، بیمه گر ها در سال مالی 2012-2013بیش از 253 میلیون دلار از کل مصارف 327 میلیون دلاری خود را صرف تبلیغات تلویزیونی کردند.

مطالعات نشان می دهد همچنین حدود 31 میلیون دلار نیز صرف تبلیغات رادیویی، 15 میلیون دلار تبلیغات آنلاین، 14 میلیون دلار روزنامه ها و 12 میلیون دلار تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها شده است.

حدود 51 درصد از 300 بازاریاب بیمه مورد بررسی، تلویزیون را بهترین کانال برای جذب مشتریان جدید می دانند، در پی آن کاتالوگ ها و تبلیغات کاغذی با 49 درصد و وب سایتها با 33 درصد قرار دارند.

با این وجود، مصرف کنندگان وب سایت ها را با 68 درصد رای به عنوان مفیدترین کانال تبلیغاتی هنگام خرید طرح های جدید دانستند که پس از آن تلویزیون با 44 درصد و نامه های مستقیم شخصی با 43 درصد رتبه های دوم و سوم را در اختیار داشتند.

گزارشها می گوید که حفظ مشتری در صنعت بیمه اهمیت زیادی دارد، و بیش از 95 درصد درآمد ناشی از تمدید طرح های بیمه است. "با تاکید زیاد بر حفظ مشتریان قبلی، خدمات مشتری نقش ممتازی در بازار بیمه دارد."

زمانی که مصرف کنندگان در مورد تمدید یا تغییر طرح بیمه خود تصمیم می گیرند، باز هم وب سایت ها با 72 درصد رای بیشترین نقش را دارند. با این وجود، بازاریاب های بیمه، نامه مستقیم را با 75 درصد رای به عنوان مفید ترین راه برای حفظ مشتریان می دانند.
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟